sobota, 20 czerwca 2015

Rossmann, Isana Hair, lakier do włosów (bardzo mocny)

Hej. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o jednym z produktów Isany, które na pewno większość z Was zna. Jest to Power Haarlack ( lakier do włosów bardzo mocny).
Kupiłam go w Rossmannie za ok. 5 zł/250 ml

Moja opinia:
Jak dla mnie ten lakier jest przeciętny.Kupiłam go ze względu na to, że miał być bardzo mocny.  Na pewno nie dałabym mu mocy utrwalania "5", ale myślę, że "3" byłoby w sam raz, oczywiście jeżeli na dłużej wychodzimy z domu i chcemy, aby utrzymał nam włosy w miarę długo. Poza tym, aby zaczął działać trzeba spryskać włosy ogromną ilością.
Lakieru do włosów używam dosyć często, więc nie jestem w stanie powiedzieć na ile dokładnie mi starczył, ale na pewno na krócej niż inne które miałam.


PLUSY:
-cena
-dostępność (Rossmann)
-poręczne opakowanie
-łatwo się rozczesuje
-zawiera filtr UV
MINUSY:
-wydajność
-nieprzyjemny zapach
-nie utrwala włosów


Dany produkt nie spełnił moich oczekiwań. Nie kupię go ponownie. 

Co Wy o nim myślicie? Miałyście? Jak się u Was sprawdził?

13 komentarzy:

  1. Używam lakierów, ale nigdy nie zakupiłam z Isany, za to moja mama ich używam i dla niej do krótkich włosów są ok:) Ja jestem wierna na razie Taft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam długie włosy, więc może po prostu sobie z nimi nie radzi ;)

      Usuń
  2. ja raczej nie używam lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą firmę,ale lakierów nie lubię ;c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidzę lakierów do włosów z Isany :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam taki mniej mocny, zwiększający objętośc i jestem w miarę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go do utrwalania rysunków węglem :D. Raz w razie nagłej potrzeby użycia lakieru, a nie posiadania innego, spryskałam nim włosy, ale bardzo je skleił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat lakierów nie używam, tylko od wielkiego dzwonu na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam lakierów do włosów, nigdy go nie miałam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery z Isany do najlepszych nie należą wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, a lubię tę firmę i myślałam, że się sprawdzi :(

      Usuń
  10. Nie znam ale szczerze przyznam że opinia nie zachęca :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://landvanity.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)