środa, 24 czerwca 2015

Rival de Loop, Maseczka Hydro (nawilżająca)

Hej :) 

Większość z Was zapewne zna tą maseczkę, lub chociaż jego firmę, jednak na pewno nie wszyscy, więc chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na jej temat. 
Jest to maseczka nawilżająca firmy Rival de Loop. Jest do kupienia w każdym Rossmannie, gdyż jest dla niego wyprodukowana. Kosztuje około 1,20 zł.
Bardzo dobrze się u mnie sprawdza, stosuję ją od dłuższego czasu i gorąco polecam :)



Jedna saszetka wystarcza mi na trochę więcej niż jedno użycie.
Bardzo dobrze nawilża, co mnie bardzo ucieszyło, gdyż mam problem z suchą cerą.
Po użyciu cera jest gładka i nawilżona, a co ważne nie jest tłusta.
I najważniejsze jak dla mnie- nie powoduje wyprysków itp.

Plusy: 
-dostępność (Rossmann)
-cena
-działanie

Minusy:
- brak!

Gorąco polecam osobom, które chcą, by ich cera była bardziej nawilżona. 
Jest to tani sposób a efekty są widoczne. 

Co sądzicie o tej maseczce? Stosowałyście? Jak się sprawdziła?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach :))

24 komentarze:

  1. Nie przepadam za tymi maseczkami, miałam pell of i jeszcze jakąś, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie byłam zadowolona z pell of :(

      Usuń
  2. Niestety u mnie się nie sprawdziła, ponieważ trochę przesuszała cerę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy takiej nie stosowalam, ale wyglada calkiem fajnie :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maseczki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maseczki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam testować nowe rzeczy, do niej się jednak przywiązałam i często jak jestem w Rossmannie sięgam po nią :)

      Usuń
  6. oj nie maseczka z tej firmy (nawet nie wiem czy nie ta) podrażniła mi całą twarz w studniówkę.. wszystko było czerwone poza okolicą oczów, której nie dotknęłam tym świństwem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję!! Słyszałam, że nie każdemu pasuje :( Mi na szczęście nic takiego się nie dzieje i przed większymi wyjściami staram się używać sprawdzonych ;)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś jakąś maseczkę z tej firmy, ale nie byłam zadowolona i nie próbowałam już innych. Fajnie, że ta się u Ciebie sprawdziła, może się skuszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona tylko z tej Hydro marki Rival de Loop :)

      Usuń
  8. Stosowałam i mi również przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam,
    http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, same plusy. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam te maski kiedyś, teraz sama sobie produkuję różniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś nie przepadam za maseczkami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś, całkiem miło wspominam. Tylko ja jakoś nie przepadam za saszetkami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często sięgam po maseczki tej firmy. Są dobre i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te maseczki, a najukochanszą dla mnie jest pure :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją chyba raz, potem została zapomniana ale dziękuje, że mi przypomniałaś- kupię przy najbliższej okazji :))

      Usuń
  15. Na lato wpadnie do mojego koszyka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)