sobota, 27 czerwca 2015

Joanna, Naturia, żel pod prysznic z mango i papają

 

Dzisiaj chciałabym Wam króciutko opowiedzieć o żelu pod prysznic z Joanny o zapachu mango i papai. 
Jest to żel odświeżający. Producent pisze, że mango i papaya poprawiają elastyczność skóry i działają nawilżająco. Nie zauważyłam wielkich zmian, tym bardziej, że od tego mam balsamy i inne kosmetyki pielęgnujące.
 Od każdego żelu wymagam, żeby się dobrze pienił i ten spełnił to zadanie.
Co więcej nie uczulił mnie, a jest dla mnie bardzo ważne.

To już moje drugie opakowanie. Kupuję go, gdy wyjeżdżam na wakacje lub wycieczki, dlatego wybieram 100 ml. 
 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glicereth-2 Cocoate, Polyquaternium-7, Mangifera Indica Extract, Carica Papaya Extract, Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Buthylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothuiazolinone, CI 16255, CI 19140



Słyszałam wiele pozytywnych, jak i negatywnych opinii na temat żeli z tej serii, jednak udało mi się zauważyć tylko te pozytywne.
 A Ty co o nim myślisz? 
 
 Czekam na opinie w komentarzach :)

26 komentarzy:

  1. Nie widziałam tych żeli albo się nie skupiłam.
    Ale wygląda zachęcająco ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach kusi <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Dlatego jeszcze nie raz do niego wrócę :)

      Usuń
  3. Miałam go kiedyś i był całkiem przyjemny, plus za niewielkie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, małe opakowania są bardzo przydatne w podróżach :)

      Usuń
  4. Ja ogólnie lubię kosmetyki Joanny, dobra polska firma

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe opakowanie jest idealne na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Nie zajmuje wiele miejsca a starcza na kilka razy :)

      Usuń
  6. Czasem używam i bardzo je lubię. Są tanie, a jakoś niedawno w niektórych supermarketach można było dorwać tzw. wkłady, które się przelewa do butelek. Jeśli ktoś chce oszczędzić to w tym przypadku może. Ja się nie przywiązuję do konkretnej marki, używam różnych żeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł z tymi wkładami, widziałam je w Rossmannie, jednak również wolę testować też inne produkty :)

      Usuń
  7. A ostatnio chciałam go zakupić ;) będę musiała się przejść ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chociażby dla samego zapachu :)

      Usuń
  8. Musi pachnieć fantastycznie :) Lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nigdy tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ale czasami sięgam po szampony Joanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki Naturia głównie właśnie na wyjazdu ze względu na rozmiary:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie mieszczą się w kosmetyczkę :)

      Usuń
  13. Jeszcze go nie miałam ale ogólnie produkty z Joanny są dobre :) szczególnie polecam olejek arganowy do włosów :) Co do żelu to pewnie do bardzo ładnie pachnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post o kosmetykach które polecam i stosuje od lat :) Może cię zainspiruję!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wypróbować, dziękuję :))

      Usuń
  14. kupilam wlasnie mini wersje tego zelu, jak lecialam do Anglii. Zapach bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze, żelu z Joanny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)