piątek, 5 czerwca 2015

Jak uratować pokruszony kosmetyk?


Jeżeli posiadasz pokruszony kosmetyk (puder, róz, cienie, czy inne prasowane kosmetyki) z pewnością nie lubisz z niego korzystać, lub po prostu nie możesz, bo nie nadaje się do użytku. Poniżej przedstawiam sposób dzięki któremu Twój kosmetyk powinien wrócić do swojej formy ;)

Przygotuj coś do rozdrobnienia kosmetyku (może być do druga strona pędzla do makijażu) oraz alkohol (najlepiej spirytus). Rozdrobnij cały kosmetyk, po czym dolej do niego ok. 1 łyżeczkę alkoholu, do uzyskania gładkiej masy. Dokładnie wymieszaj, aby pozbyć się grudek. Wszystko delikatnie uklep w jego pojemniku i zostaw na ok. 20-30 min. Po tym czasie ponownie uklepujemy masę w pojemniku i pozostawiamy do odparowania alkoholu.

Mam nadzieję, że ten post okaże się dla Was przydatny. Dajcie znać czy próbowałyście i jakie były efekty :)

5 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sposobie, ale przyznam, że nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale gdy będę miała jakiś pokruszony kosmetyk to wypróbuję tą metodę naprawczą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)