poniedziałek, 22 czerwca 2015

Hean, Slim No Limit, Peeling cukrowy ujędrniający

Kilka miesięcy  temu wybrałam się do Rossmana, aby kupić peeling. Nie wiem czy wiecie, ale nie ma tam zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o peelingi. Wahałam się między tym i dwoma innymi, ale w końcu uległam zapachowi i wzięłam peeling cukrowy do ciała z serii kuracja dotleniająca Slim no limit firmy Hean Natura :) Za 200ml zapłaciłam 8.99zł. Był to dobry wybór, zwłaszcza, że ma on właściwości ujędrniające.


Po dwóch miesiącach używania go 2 razy w tygodniu zauważyłam lekkie ujędrnienie skóry, zwłaszcza ud. Ponadto peeling świetnie usuwa martwy naskórek. Używanie go to sama przyjemność, zwłaszcza że pachnie obłędnie. Naprawdę szczerze polecam ten produkt i myślę, że ja jeszcze nie raz go kupię. Czy któraś z was używała już produktów z tej serii?


                                                                 Moja ocena : 5/5

18 komentarzy:

  1. Miałam go i całkiem dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, bo nie wierzę w takie cuda. Z opinii znajomych wiem, że to tylko pic na wodę;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas stosowania widać efekty, jak się przerwie to wiadomo, że nie będą już tak widoczne, ale tak jest raczej z każdym kosmetykiem ;)

      Usuń
  3. Nie miałam,ale możliwe,że się skuszę;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, zapach mi się całkiem podobał, działanie też fajne. Po prostu takie zwykły, przydatny zdzierak :)
    strudelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Już o nim czytałam, ale sama go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tym bardziej, że kupiłam go za 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że jeszcze nigdzie go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam go, tylko takiej fioletowej wersji, chyba to była bodajże porzeczka i wiśnia? zapach zniewalający, ściera super, tylko szybko się skończył, ale ja używam duuużo peelingu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się z nim wcześniej, a jestem wielką fanką peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka o nim wspominała::) Osobiście nie stosowałam ale ona mówiła że świetny...

    Zapraszam do mnie na nowy post, oraz rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że skusze się na ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i też się z nim polubiłam :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)