niedziela, 14 czerwca 2015

Eveline 8 w 1 Total Action, Odżywka do paznokci

Pewnie większość z Was słyszała już odżywce do paznokci Eveline i spotkała się z opiniami zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Nigdy nie miałam problemów z łamaniem, czy rozdwajaniem się paznokci, jednak jakiś czas temu ten problem dotkną także i mnie. Postanowiłam więc działać od razu. 


Stosując ją byłam mile zaskoczona, bo mimo tylu negatywnych opinii, odżywka naprawdę zadziałała. Moje paznokcie rosły o wiele szybciej, były mocniejsze i nie rozdwajały się, co było widoczne przy regularnym stosowaniu. 
Odżywka ma delikatny, lśniący kolor, który zastępuje lakier do paznokci. 
Co ważne szybko schnie i ma lekką konsystencję.
Koszt: ok.10 zł/ 12ml



Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.


Odżywka Eveline świetnie się u mnie sprawdziła, więc jeśli zajdzie taka potrzeba, na pewno do niej wrócę. 

Jakie są Wasze opinie na jej temat? Sprawdziła się? A może jeszcze jej nie stosowałyście? 
Czekam na Wasze komentarze :)

19 komentarzy:

  1. różne ma opinie, ale mnie nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, dobrze że się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo mocne pazurki, ale to wlasnie te odzywke bym polecala na paznokcie z problemami- super wybor :D
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mam wielkiego problemu z paznokciami :)

      Usuń
  4. ja jej nie miałam więc ciężko mi cokolwiek napisać o niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam fajne chwilowo, na dłuższą metę bardziej niszczy niż pomaga ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam już od ponad roku z przerwami i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten produkt działa tylko jako baza pod lakier. Inaczej powoduje masakryczne rozdwajanie i łamliwość paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jako baza, ale słyszałam, że wiele osób tak używa :)

      Usuń
  9. Uwielbiam ją! Bardzo pomogła mi z moimi paznokciami:)


    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ją miałam i bardzo lubiłam :)
    www.kassiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Różne czytałam opinię, ale jako że nie potrzebuje nie używałam, dobrze, że Tobie nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także słyszałam dużo negatywnych opinii, ale postanowiłam wypróbować :))

      Usuń
  12. U mnie także się sprawdziła :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety nie zdała egzaminu, a na dłuższą metę niestety nawet zaszkodziła :(

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich komentarzach bałabym się ją stosować na dłuższą metę, ale na szczęście nie muszę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)