czwartek, 18 czerwca 2015

Dzisiejsze nowości :)

Witajcie! :)
Dzisiaj wybrałam się na miasto po zakup jednego kosmetyku, no ale.. wyszło jak zawsze :)
Oto rzeczy, które kupiłam. Niedługo pojawią się ich recenzje. :))


Pierwszą i najlepszą rzeczą bardzo długo przeze mnie wyczekiwaną jest szczotka Tangle Teezer. Dopiero zauważyłam, że jest już w moim Rossmannie, więc postanowiłam ją kupić od razu. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi, jednak już po pierwszym użyciu stwierdzam, że o wiele szybciej i delikatniej rozczesuje moje włosy niż zwykła szczotka. ;)
1. Pantene Pro-V, Aqua Light.
2. Szczotka Tangle Teezer.
3. Ziaja, oliwkowy balsam do ust.





4. Perfecta Beauty, Oczyszczanie, Peeling Mineralny gruboziarnisty.
5. Soraya, Care & Control, Oczyszczająca maseczka drożdżowa.
5. Natura Silk, Marion, Jedwab.
6. Profarm, Proderma, ProOil, Pichtowy antybakteryjny krem nawilżający.



Jak Wam się podobają moje nowości? Miałyście coś z tych rzeczy? Jak się sprawdziły?

14 komentarzy:

  1. bardzo lubię się z szamponami Pantene, a raczej moje włosy się z nimi lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej używam ziołowych szamponów, ale postanowiłam zrobić wyjątek :)

      Usuń
  2. Używam tangle teezera już pół roku i jestem bardzo zadowolona, jest wart swojej ceny! Teraz jak mam się uczesać zwykłym grzebieniem i szczotką to przypomina mi się, za co tak kocham TT ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pichtiowy miałam, bardzo lubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tangle teezer i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też wychodzi jak zawsze, nieważne po co się wybiorę ;) Ale ostatnio walczę z tym ostro, bo mam już małą drogerię na własność :D
    Żadnej z tych rzeczy nie znam, ale mam pomarańczowy balsam Ziaji i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa wszystkiego, bowiem nic z tych kosmetyków akurat nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości! TT mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Tangle Teezer i jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam tą szczotkę i jest naprawdę świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno używałam szamponów z pantene.. lubiłam bardzo ich zapachy :)

    Pozdrawiam, strudelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)