wtorek, 16 czerwca 2015

Carex, antybakteryjny żel do rąk, Aloe Vera

Witajcie! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim zdaniem na temat antybakteryjnego żelu do rąk Carex, który stosuje się bez użycia wody.
Już jakiś czas temu udało mi się dostać jego próbkę, dzięki czemu mogłam wypróbować go za darmo. 

Żel zawiera łagodzący wyciąg z aloesu. Ma bardzo miły zapach. Przydaje się w podróży, czy na spacerze. 
  PLUSY:                                                                           MINUSY:
  -bardzo wydajny                                                                         -brak!                                                     -nie zlepia rąk!                                                                  
  -miły zapach                                                                    
  -nie wysusza                                                               




Od producenta:
*Zapewnia higienicznie czyste ręce
*Zawiera substancje nawilżające
*Nie klei się
*Błyskawicznie wysycha
*Regularne opakowanie 50 ml  wystarcza nawet na 100 aplikacji

Dostępny również:
*Sensitive - dla osób o wrażliwej skórze
*Splash - dla dzieci od 3 roku życia
*Moisture Plus - z unikalną kompozycją składników nawilżających


Skład:Alcohol Denat, Aqua, Glycerin, Aloe Barbadensis, Leaf Extract, Carbomer, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Aminomethyl, Propanol, Benzophoenone-1, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methyl-propional, Cl 19140, Cl 42090



Moim zdaniem każdemu warto zaopatrzyć się w taki antebakteryjny żel. Jest on bardzo przydatny i niedrogi. :)

Co o nim myślicie? Używałyście? Jakie macie opinie? 



22 komentarze:

  1. Miałam.. bardzo lubię, zawsze jeździ ze mną na wycieczki czy wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię żele z BBW. Tego nie miałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna rzecz w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zbyt dobrego doświadczenia z takimi żelami... Wszystkie kleiły mi ręce ;(

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam, koleżanka ma ale ja nie czuje potrzeby go mieć;p mam jeden żel antybakteryjny ale go rzadko używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom się może nie przydać, ale jeśli ma się np. małe dziecko to bez tego ani rusz! :)

      Usuń
  6. Fajny żel. Nie miałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze noszę w torebce taki żel w małej buteleczce, aczkolwiek obecnie mam jakiś inny niż Carex.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze noszę w torebce taki żel w małej buteleczce, aczkolwiek obecnie mam jakiś inny niż Carex.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele Carmex!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i bardzo lubiłam, nawet zostawiłam sobie opakowanie i przelewam do niego inny żel antybakteryjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś i był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś i był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam, ale nie ma to jak żele Bath&Body Works - piękne zapachy, bez porównania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszę o nich same pozytywne opinie na temat zapachu :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)