sobota, 2 maja 2015

Venus, ujędrniający balsam do ciała




Wielkim zaskoczeniem była jego wydajność, co jest dla mnie jego największym plusem, ponieważ starczył mi na ponad miesiąc, Kosztuje ok. 8 zł i można go kupić w każdym Rossmannie. Bardzo szybko się wchłania, co mnie bardzo cieszy, oraz dobrze się rozsmarowuje. Jeśli chodzi o zapach- nie podoba mi się, ponieważ nie jest on dla mnie za przyjemny. Na opakowaniu pisze, że wspomaga likwidacje cellulitu, jednak moim zdaniem nie zdziałał nic.

Posiada składniki aktywne:
*Naturalna kofeina- poprawia mikrokrążenie krwi w skórze, zwiększając jej sprężystość.
*Mikrofagi (spirulina) - bogate w białka minerały i witaminy łagodzą, regenerują i nawilżają.
*Olej Canola- intensywnie nawilża i zapobiega utracie wody.

SKŁAD: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, CANOLA OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, CERA ALBA, PETROLATUM, CETEARETH-20, PARFUM, CAFFEINE, SPIRULINA PLANTENSIS EXTRACT, DEXTRIN, BUTYLENE GLYCOL, CAMELIA SINENSIS EXTRACT, SODIUM CITRATE, SODIUM PHOSPHATE, CARBOMER, SODUM HYDROXIDE, PHENOXYETHNAOL, METHYLPARABEN, MAGNESIUM SULFATE, ETHYLPARABEN, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, HYDROGENATED PALM GLICERIDES CITRATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL.


Czy kupiłabym ponownie?
Jeżeli szukałabym balsamu, który dobrze nawilży mi skórę -tak, ale jak chodzi o likwidację cellulitu, raczej nie kupiłabym go go ponownie.

A Wy co o nim sądzicie? Używałyście? 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)