sobota, 30 maja 2015

Tusz do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp

Witajcie :) Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią o tuszu do rzęs Yves Rocher Sexy Pulp.
Kosztuje on ok. 57 zł w sklepie Yves Rocher.
Szczoteczka jest duża, gruba i poręczna. Wydłuża i pogrubia rzęsy, a co najważniejsze- nie skleja ich. Konsystencja tuszu sprawia, że czuję się, jakby były bardziej odżywione. 
Nie zawiera parabenów!
Dołączam zdjęcie z internetu, ponieważ z mojego opakowania zmył się napis. ;)
Skład: Aqua, Microcristallina Cera, Acrylates Copolymer, VP/Hexadecene Copolymer, Glyceryl Behenate, Centaurea Cyanus Flower Water, Hydrogenated Rice Bran Wax, Copernicia Cerifera Cera, Stearic Acid, Methylpropanediol, Palmitic Acid, Aminomethyl Propanol, Microcrystalline Cellulose, Dimethicone, Hydroxyethylcellulose, Acacia Senegal Gum, Nylon-12, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Wadą tego tuszu jest to, że bardzo szybko wysechł. Wtedy sklejał rzęsy i piekły mnie oczy. Możliwe, że trafiłam na wadliwy. Zaznaczam jednak, że na początku sprawował się super, jednak nie kupiłabym go kolejny raz.

Co Wy sądzicie o tym tuszu? Używałyście? Jest Wam znana nazwa sklepu? Może polecacie jakieś produkty? Czekam na odpowiedzi w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. lubię ten tusz choć ma odrobinę za dużą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o nim słyszałam i na pewno by mi się sprawdził :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten tusz i lubię go :) Jest drogi ale można go dostać za 1gr przy zakladaniu karty stałego klienta w YS.
    Zapraszam do mnie :) http://fitandloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zapomniałam o tym wspomnieć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)