niedziela, 24 maja 2015

Seboravit, Farmona, odżywka do włosów tłustych

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją odżywki do włosów tłustych Seboravit, Farmona.
Jak sama nazwa mówi- odżywka jest przeznaczona do włosów, które szybko się przetłuszczają.
Dobrze wiem, że wiele osób ma z tym problem, ja również mam. Ale o wiele mniejszy niż przed jej użyciem. ;)

Cena- 7.40 zł/100ml
Do zakupu skusiła mnie cena i oczywiście problem, który coraz bardziej się nasilał. Gdy skończyłam używać tej odżywki nie było konieczności kupować kolejnej. Włosy o wiele mniej się przetłuszczały. Co więcej zauważyłam, że szybciej rosły mi włosy i były bardziej odżywione. Wystarczyła mi na bardzo długo, jednak używałam jej trochę nieregularnie, więc nie jestem w stanie powiedzieć jak długo.
Minusem jest alkohol w składzie, co może uczulać. Na szczęście mi się nic takiego nie przytrafiło.



 
Jeżeli po raz kolejny miałabym problem z przetłuszczającymi się włosami- kupiłabym go ponownie.
A Wy co myślicie o tym kosmetyku? Używałyście? A może macie do polecenia coś lepszego? :)

5 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :* :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jest mi ogromnie miło czytać takie komentarze :) :*
      Oczywiście, że zajrzę :)

      Usuń
  2. Nigdy o niej nie słyszałam. Dobrze,że natknęłam się na twój post,bo właśnie szukam czegoś do szybko przetłuszczających się włosów. Mam nadzieję,że się u mnie sprawdzi. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przetestować, ponieważ mam problem z przetłuszczającymi się włosami ...
    Świetny blog :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam kiedyś Jantara od Farmony, ale o tej nie słyszałam! Jedyne co mnie zawsze odstrasza od wielu wcierek to alkohol w składzie. Może się na nią skuszę.
    http://barszczykurodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)