sobota, 5 października 2013

Tusz do rzęs Miyo



Tym razem pogrubiający tusz do rzęs Miyo. Ma fajną szczoteczkę, która dozuje odpowiednią ilość tuszu. Jednak jego kolor nie powala : zwykła czerń. W dodatku tusz jest trochę wodnisty. Po pomalowaniu nawet kilku warstw rzęsy wyglądają na naturalne. Trzeba również odczekać chwilę, aby się nie rozmazać, gdyż tusz strasznie się rozmazuje.



Tusz nie skleja rzęs,ale słabo je pogrubia. Po jakimś czasie zaczyna się kruszyć. Źle się zmywa. Jest średnio wydajny. Kupiłam go w miejscowej drogerii za ok. 10zł.


                                                                Moja ocena : 3/5

13 komentarzy:

  1. Ja też nie miałam i na pewno nie kupię :)


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt przeciętny, polecam Wondera z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze, ale fajną szczoteczkę ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się efekt, taki ot zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że efekty będą lepsze, ale i tak niektóre tusze są gorsze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, są tusze o wiele gorsze :/

      Usuń
  6. słyszałam, że tusze z essence są dobre i niedrogie ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i na pewno miała nie będę ;c
    szkoda, że taki zły :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tuszy z miyo. Efekt bardzo naturalny, faktycznie wygląda średnio :)
    Pozdrawiam http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)