wtorek, 1 października 2013

Serum intensywnie wyszczuplające Eveline



Niejedna kobieta czy dziewczyna ma problem z cellulitem, który dotknął w niewielkim stopniu również mnie. Postanowiłam więc zadziałać. Kupiłam więc serum Eveline. Poniżej obietnice producenta :



A propo chłodzenia: na początku ciągle je czułam i to tak, że aż mi się zimno robiło i w środku lata chodziłam wieczorem w szlafroku! Później przestało, a kiedy zaczęłam go wsmarowywać więcej to wróciło. Taka moja rada : nie żałujcie sobie balsamu, bo wtedy efekty będą lepsze i szybsze.

Zapomniałam zrobić zdjęcia konsystencji, ale jest biała i nie lejąca.

 Po przetestowaniu na pewno nie zauważyłam redukcji tkanki tłuszczowej. Jednak dopiero po ok. miesiącu codziennego smarowania mogłam zobaczyć ujędrnienie i wygładzenie i to faktycznie rzucało się w oczy! Po dwóch miesiącach (na tyle mi wystarczyło opakowanie) zauważyłam, że cellulit zmniejszył się i schował (wydaje mi się, że) tak o połowę. Wprawdzie podczas używania tego serum zaczęłam uważać na to co jem i więcej się ruszać (więc niech nikt nie myśli, że to tylko zasługa serum, bo szczerze to żaden produkt tego nie potrafi). Rezultaty były więc przyznaję, ze jestem zadowolona z tego produktu i na pewno kupię ponownie, co i wam polecam ;)
Zapłaciłam za niego coś około 15 zł - przy tak ogromnym działaniu się opłaciło :)
Jeszcze jeden plusik : kosmetyki Eveline nie są testowane na zwierzętach


                                                               Moja ocena : 5/5


12 komentarzy:

  1. aż takie ma mocne chłodzenie? nie zrobię sobie tego w czasie zimy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tej firmy kilka balsamów i ze wszystkich byłam bardzo zadowolona :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam stosuj całą serie daje efekty! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, że tak fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są te kosmetyki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no niestety z cellulitem tez walcze, raczej nieskutecznie :(

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie nie zadziałał :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)