wtorek, 8 października 2013

Olejek pod prysznic Isana



Jakiś czas temu postanowiłam kupić sobie olejek pod prysznic. Jako, że wiele wizażanek i blogerek zachęcało do zakupu tego produktu, wybrałam Isanę. Po lecie moja skóra zrobiła się jeszcze bardziej przesuszona. Aby to naprawić, zaczęłam używać tego olejku codziennie.
Po przetestowaniu : Olejek zostawia na skórze bardzo delikatny film. Mimo wszystko konieczny jest balsam lub mleczko do ciała, bo produkt ten za mało natłuszcza. Podczas używania zauważyłam niewielką poprawę, tzn. wciąż była trochę sucha, ale nie było gorzej. Dzięki witaminie E poznikały mi trochę krostki na nogach. Przy otwarciu wylewa się za dużo olejku, przez co jest mało wydajny. Gdy nałożymy go na rękę i rozmasujemy robi się cieplutki i dobrze się go rozprowadza.



Jego zapach jednym może przeszkadzać, innym pasować. Ja już się przyzwyczaiłam, chociaż jak dla mnie pachnie tranem. Jego stała cena to 4.99zł, ale czasem jest na promocji za 3.99zł. Nie wiem, czy kupię go ponownie. Może poszukam czegoś innego.


Moja ocena : 3/5

16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym olejku, ale szczerze mówiąc używam tylko żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze przetestować =)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś produkty Isany mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za Isaną ;)
    ale lubie z tego mleczko do czyszczenia ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    jest u mnie mały konkursik, może cię zaciekawi? ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty są bardzo dobre, ale każdy ma inne zdanie :)
      Mleczka nie używałam ale skoro mówisz, że je lubisz to musi być fajne :)
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Akurat olejku nie używałam, ale żel pod prysznic tak i był super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go ale,zapach ma dziwny miałam go moja siostra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapach ma dość dziwny, ale jak napisałam można się przyzwyczaić :D

      Usuń
  7. Mam niemiłe doświadczenia z olejkiem pod prysznic Nivea, więc jak na razie nie kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejku nie używałam w ogóle w mojej łazience z isany nie ma żadnych kosmetyków ;)
    Będę musiała to nadrobić
    http://mojekolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a niektóre kosmetyki z Isany są na prawdę bardzo dobre :)

      Usuń
  9. Nie używałam olejku, ale może warto kiedyś spróbować :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)