wtorek, 3 września 2013

Zmywacz do paznokci



Ten zmywacz to największy bubel kosmetyczny jaki kiedykolwiek kupiłam. Niedokładnie zmywa paznokcie, a co najgorsze śmierdzi farbą do malowania ścian! Po zmyciu paznokcie stają się wyschnięte i szorstkie. Plus tylko za to, że nie zawiera acetonu. Na opakowaniu pisze, że zawiera jakieś zioła i skrzyp, ale patrząc na skład wątpię w to. Zapłaciłam za niego ok. 2zł.
Jestem zdziwiona jego działaniem, ponieważ miałam kiedyś inne wersje tego zmywacza i żaden nie był tak beznadziejny. Ale teraz zraziłam się do nich i na pewno więcej ich nie kupię.

28 komentarzy:

  1. ja miałam zieloną wersję i także nie byłam zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam zieloną wersję i jestem podobnego zdania...

      Usuń
    2. Tak więc to nie tylko jeden, ale wszystkie z tej firmy..

      Usuń
  2. Oj zgadzam się... Zmywasz do wyrzucenia !

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i też się u mnie nie sprawdził ;/ Wolę zdecydowanie zmywacze z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się przerzuciłam na biedronkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooje ja kocham zapach farby *0*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i nie spełnił moich oczekiwań..

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja chwalę sobie zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy go nie miałam, ale mam na niego chętkę ;)

      Usuń
  8. tak jak piszesz bubel, nie polecam! ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze , ze napisałaś.. Na pewno już go nie kupie!;D
    chociaż uwieeelbiam zapach farby do malowania ścian, haha
    Obserwujemy?? Odp. u mnie.
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że taki bubel :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze się nie sprawdził.. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzy mi się jakiś zmywacz w zielonej buteleczce, chyba z tej firmy i był w miarę dobry. Jednak tak na prawdę jestem na zawsze oddana pomarańczowemu zmywaczowi z biedronki :D

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie próbowałam tego zmywacza, zawsze wącham zanim kupię. ;)) Masakra jak mogą tak oszukiwać na składzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wiele takich zmywaczy... Ale nie pamiętam za bardzo ich nazw xdd


    ______________
    Zapraszam do siebie:
    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam z tej firmy zielony, ale nie radził sobie ze zmywaniem brokatu..

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście nie miałam...
    szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tej firmy zmywacz i był nawet nawet, ale fakt śmierdziął przeokrutnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śmierdzi i to jest jego drugi minus. Niestety nie mogę powiedzieć niczego dobrego o tym zmywaczu.

      Usuń
  18. Ajj *.*
    Obserwuję uwielbiam blogi kosmetyczno-zakupowe :)


    ZAPRASZAM do Nas , też znajdziesz kosmetyki , zakupy i wiele innych rzeczy :)


    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Zaraz wpadnę :D

      Usuń
  19. u mnie również nie sprawdził się ten zmywacz ;/

    P.S. Co do komentarza na moim blogu to chodzi o najaktywniejszego fana na facebook'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku ostatnio z pośpiechu go kupiłam bo był mi mega potrzebny ! Koszmarny ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam już kilka tych zmywaczów , niektóre były dobre , a niektóre beznadziejne , więc wole nie kupować następnych z tej firmy :) . + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się! Ten zmywacz jest straszny!

    Pozdrawiam,
    WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)