środa, 25 września 2013

Pomadka Golden Rose


Na nabłyszczającą pomadkę skusiłam się, ponieważ miałam dużą uroczystość. Czy było warto? Przeczytajcie i dowiedzcie się :)


Od producenta : Pomadka Golden Rose Perfect Shine nie jest klasyczną pomadką kryjącą. Jest to raczej połączenie pomadki nadającej ustom kolor z pomadką ochronną. Zawiera witaminy A i E, które spełniają funkcje odżywcze i odbudowujące naskórek ust. Pomadka zawiera również przeciwutleniacze, które opóźniają efekty starzenia.


Moja opinia : pomadka średnio nawilża usta. Kupując ją nie myślałam, że nie będzie się aż tak błyszczała ( w sklepie kolor był inny - chyba przez światło). Muszę przyznać, że przeszkadza mi to, gdyż nie mogę się nią pomalować na co dzień. Na ustach utrzymuje się ok. 3 godzin, ściera się równomiernie, nie wysusza. Zapach przeciętny - mi się on nie podoba. Opakowanie niestety kiepskie. Raz wyleciało mi z  rąk i odłamał się kawałek zatyczki.


Prawdziwy kolor pomadki widać u dołu dolnej wargi , ponieważ mam trochę słaby aparat i światło się odbija :(

 Nie wiem, czy kupię ponownie, a jeśli tak to na pewno nie błyszczącą.

                                                                Moja ocena : 3/5

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, jednak trochę się błyszczy :(

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam pomadki z tej firmy i chyba zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Golden Rose za ceny i za wybór! :D A pomadka pasuje do Twojej barwy ust :) Zapraszam na nowy post http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też odcień się podoba ;) Jest delikatny i bardzo naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna pomadka :) miałam taką, tyle, że inny odcień :)
    Pozdrawiam!

    claudiaaspencer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba się nie skuszę...
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Na moim blogu odbywa się konkurs - http://pannapatrycja.blogspot.com/.
    Do wygrania wiele nagród, warto spróbować!
    Zachęcam do wzięcia udziału, pozdrawiam cieplutko, Panna Patrycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziwo podoba mi się to błyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest mało widoczny na ustach

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za dużo brokatu...
    obserwuję http://zafrikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. za dużo brokatu - którego wręcz nie cierpię:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. co prawda wolę czerwienie, ale ten kolor na Twoich ustach prezentuje się naprawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek jest naprawdę ładny ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)