wtorek, 10 września 2013

Perfecta 3w1 - żel peeling i maska

Jakiś czas temu szukałam dobrego żelu i pillingu do twarzy. Padło na Perfectę i to 3w1 :)


 Przy regularnym używaniu wystarczyła mi na 5 miesięcy(!). Po tak długim testowaniu mogę z czystym sumieniem napisać, że jest to naprawdę dobry kosmetyk. Poza wydajnością dobrze usuwa z twarzy zanieczyszczenia a przy tym lekko matuje. Zniknęły zaskórniki, zatkane pory i rzadko pojawiały się niedoskonałości. Jedynym minusem jest to, że trochę wysusza skórę, ale ja za taki efekt jestem w stanie to przełknąć.

20 komentarzy:

  1. faktycznie wydajny jest, nie miałam go, ale po Twojej recenzji jego kupno wydaje mi się interesującą sprawą:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze go nie miałam, ale bardzo często patrzyłam na niego na półkach w rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie słyszałam jeszcze o tym kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go dość dawno temu, ale rzeczywiście bardzo fajnie się sprawdzał :)
    Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten kosmetyk to fakt że trochę wysusza skórę :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się jego design i sięgnęłabym po niegogłównie dlatego, że opakowanie przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś non stop używałam Perfecty - jeszcze zanim zmieniło się opakowanie i skład tej linii. Teraz to moim zdaniem są nieco gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba sobie kupię, przekonuje mnie Twoja recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i nie wiem czy się skuszę bo teraz mam zapas żelu Effaclar :P Peeling idealny już dla siebie znalazłam, maseczkę również więc mi nie potrzebny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki tej firmy <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to i naprawdę jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż!
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę mieć wszystko oddzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GDZIE GO KUPIŁAŚ?! TEZ MAM O NIM RECENZJE JEST ON ŚWIEETNY,,, ALE U MNIE GO WYCOFAAALIII :( gdzie go kupiłaś !? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://urodapodlupa.blogspot.com

      Usuń
    2. Kupiłam go w Rossmannie :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    3. O,O w Rossmannie to ja coś mam chyba z oczami ahaha xd, dzisiaj róniez byłam w tej drogerii i go nie widziałam ... ah musze znowu tam iśc :) Pozdrawiam cieplutko ;**

      Usuń
  15. Miałam go i bardzo lubiłam używać go jako maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)