sobota, 28 września 2013

Krem Synergen do mycia twarzy



Dzisiaj zapraszam was na post o tym, że nie zawsze tanie znaczy dobre. Synergen to jedna z marek dostępnych w Rossmannie. Kilka miesięcy temu potrzebowałam czegoś do mycia twarzy. Jako, że lubię testować nowości, wybrałam ten produkt. Jego stała cena to 7.49zł, ja na promocji dałam za niego 5.99zł.


Na początku było fajnie. Twarz oczyszczona, nie ściągnięta, lekko zmatowiona. Jednak kilka użyć później moja twarz po użyciu żelu, maski i peelingu zrobiła się czerwona. Maskę należy trzymać 5-10 minut, a ja nie wytrzymałam nawet 3, bo moja twarz zaczęła swędzieć i piec!!! Dodam, że nie mam cery wrażliwej tylko mieszaną. Ponadto następnego dnia zauważyłam wysyp krostek.
Podsunęłam ją tez mojej siostrze, aby sprawdzić czy tylko na mnie to tak działa, ale okazało się, że u niej było jeszcze gorzej! Dziś od ostatniego użycia tego produktu minęły 3 tygodnie, a moja cera nadal jest w gorszej kondycji, niż była wcześniej. Nic mnie nie trzyma do tego produktu. Nawet zapach. Producent obiecuje nam perliście owocową mieszankę zapachów mango i papai. Dla mnie zapach jest chemiczny i okropny. Dziewczyny radzę wam trzymajcie się od tego z daleka.


                                                                 Moja ocena : 1/5

Czy któraś z was używała tego produktu? Jeśli tak to co o nim sądzicie?

15 komentarzy:

  1. ojej współczuje takiej reakcji:( będę wiedziała na przyszłość, aby unikać tego produktu:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyp skutecznie mnie zniechęca :( Ogólnie nie przepadam za takimi kremowymi żelami do mycia twarzy, ponieważ nie czuję po nich dokładnego oczyszczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, szkoda, że taki słaby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam do czynienia z Synergen, choć wszystkie znajome mi zachwalały, nie mam czego żałować :) http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam i na pewno nie kupię :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. na szczęście nigdy tego nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go i na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko... okropna reakcja... pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam. Początkowo był ok ale potem strasznie podrażniał mi skórę ;(
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo :/
      Dzięki, zaraz zajrzę :D

      Usuń
  10. Też go kiedyś miałam i nie przypadł mi do gustu. Używałam go tylko jako żelu do mycia, więc nie wiem jaką u mnie wywołałby reakcję po kilku minutach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)