środa, 18 września 2013

Isana pianka do włosów



Kupiłam ją zachęcona ceną promocyjną 3.99zł (stała cena to 5,99zł) i szykującą się imprezą. 

Od producenta : Pianka ma za zadanie zwiększyć objętość naszych włosów oraz mocno utrwalić fryzurę. Zawiera filtry które chronią nasze włosy przed promieniami słonecznymi.

Moja opinia : Po użyciu włosy są puszyste, delikatnie uniesione, po nałożeniu nie miałam problemu z rozczesaniem włosów. Nie miałam przy niej efektu oklapnięcia fryzury, która trzyma się naprawdę długo. Nie skleja i nie obciąża włosów. Ma ładny zapach. Za taką cenę warto wypróbować.


                                                               Moja ocena : 5/5

29 komentarzy:

  1. rzadko używam pianek do włosów, bo uważam, że wysuszają włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo rzadko ich używam :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. ja kilka razy użyłam pianki do włosów, ale coś mi ten produkt nie odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie nie mój typ

    bardzo fajny blog :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że wstawiłaś tę recenzję. Ostatnio szukałam coś abym miała uniesione włosy. Widziałam te Isany, ale nie miałam odwagi aby go zakupić. Ostatnio tak sobie myślałam ze Isana ma bardzo fajną i tanią linię kosmetyków. Tak samo polecam ci szampon Isany jest bardzo tani, pięknie pachnie ma pojemność 500 ml a kosztuje chyba 8 zł w Rossmannie. Jeżeli masz farbowane włoski to mogę ci z całego serduszka polecić ten do farbowanych włosów. Nie ściera się kolor i nie wydają się takie am em... wypłowiałe ahaha xd No cóż moja opinia. Fajny blog, muszę zaobserwować, bo jakże inaczej !!! POzdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie w dalszym ciągu ;) http://urodapodlupa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę i bardzo się cieszę, że pomogłam :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Nigdy jeszcze nie używałam takiej pianki, ale jak taka dobra to muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za recenzje dość często mija ja w Rosmannie, może tym razem znajdzie się miejsce dla niej w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli tańsze nie znaczy gorsze :) Niestety nie używam pianek bo mam strasznie dużo włosów i raczej potrzebuje coś co j wygładzi i zmniejszy objętość :) Ale fajny blog obserwuję i czy mogę też liczyć na to samo ? www.gosiatestuje.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem będzie coś bardziej dla Ciebie :)
      Również obserwuję :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. Miałam piankę z Isany, tylko że w kolorze różowym. Całkiem fajnie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko lakiery z tej serii i niestety były średnie, ale pianki może są fajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka jest fajna, a co do lakieru to nie używałam :)

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie, chociaż boję się zaryzykować. Cena i efekty są bardzo zachęcające, ale miałam do czynienia z szamponem tej firmy i okropnie zniszczył mi włosy... Używałaś może? Jeśli tak, to jakie efekty miałaś po umyciu włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaki szampon Ci chodzi? Bo jest ich trochę dużo :)
      Ale pamiętam jeszcze kiedyś używałam z Isany takiego niebieskiego- to był chyba przeciwłupieżowy- był rewelacyjny! Na pewno jeszcze go kupię :)

      Usuń
  11. Nie używam pianek, ale miło przeczytać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie używam pianek, ale super, że się sprawdziła:) Isana ma fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się- są tanie ale świetne :)

      Usuń
  13. FAJNY POST:) OBSERWUJEMY??:) ZAPRASZAM NA CHWILKE DO MNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :D obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię blogi kosmetyczne, będę tutaj wpadać :)
    Zaczynam obserwować, mogę liczyć na to samo? Zapraszam na mój blog o pięknych wnętrzach http://beautifulsolution.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Zaraz do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  16. Bardzo często używam pianek do włosów, lecz tej akurat nie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o to ciekawe, zawsze myślałam że za taką cenę to nie będą jakieś super produkty a tu oO zdziwiłam się :D

    zapraszam do mnie i do obserwacji oczywiście z rewanżem :)

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna cena! Trafiło ci się ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. musze kiedys kupić :)!
    fajny blog :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)