sobota, 14 września 2013

Antyperspirant Garnier Mineral



Antyperspirant kupiłam podczas zakupów w jednym z angielskich sklepów ( w Polsce chyba nie są dostępne). Muszę przyznać, że odkąd mam mój nr 1 rzadko używałam czegoś innego. Jednak ten antyperspirant zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Nie zostawia żadnych śladów na ubraniach i zapewnia naprawdę dobrą ochronę. Dość szybko się wchłania, nie zawiera alkoholu i parabenów.
Ponadto nie podrażnia i nie wysusza. Opakowanie jest poręczne i bardzo wydajne.
Najbardziej spodobał mi się zapach, który jest wyczuwalny nawet przez cały dzień (nie przeszkadza mi to, ponieważ go uwielbiam). Jeśli któraś z was ma taką możliwość, naprawdę polecam zaopatrzyć się w ten produkt.


                                                               Moja ocena : 5/5

14 komentarzy:

  1. ja aktualnie używam kulki Rexony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję Clean Sensation i też ją polubiłam, choć osobiście wolę spray`e :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i w spray'u i w kulce :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Ja mam kulkę z Fa :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze kulek z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a są na prawdę niezłe :)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Mam Garniera w sprayu, jest znakomity! Robi co ma robić i pachnie długo. Jednak zapach jest dla mnie za mocny i przeszkadza mi trochę :-)
    A jaki jest ten Twój numer 1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój numer 1 to ten:
      http://pieknekosmetyki.blogspot.com/2013/07/zjaja-bloker-moj-nr-1.html

      Usuń
  6. Kiedyś bardzo lubiłam te kulki, ale teraz przerzuciłam się na antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywalam nigdy w kulkach tak szczerze :o chcialabym taki skoro tak chwalisz :3 :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od kilkunastu dobrych miesięcy jestem wierna Soray'i i tak już chyba na razie zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam i jest świetn y. Jednak o wiele bardziej wolę te w spray'u :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten antyperspirant w sprayu i jest świetny! :) Mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)