niedziela, 4 sierpnia 2013

Szampon Elseve nadający objętość



Ten szampon robił z moimi włosami co chciał. Raz dodawał objętości, a raz nie. Zdarzyło się, że miałam po nim oklapnięte włosy. Po użyciu włosy za każdym razem były wygładzone, błyszczące i wydawały się gęstsze. Stosowałam go na zmianę z innym szamponem, aby nie przyzwyczaić włosów, ponieważ po używaniu tylko jego, szybciej przetłuszczały mi się włosy. Muszę przyznać, że po pewnym czasie przesuszył mi skórę głowy, a włosy i tak były tłuste.Plusem jest jego wydajność. Używałam go z siostrą i wystarczył nam na 4 miesiące.


Szampon dobrze się pieni. Rzadko kiedy stosowałam po nim odżywkę, ponieważ ma bardzo fajną konsystencję (kremową i jakby nawilżającą) i kiedy myje się włosy czuć, że odżywka jest nie potrzebna. Po wyschnięciu włosy łatwiej się rozczesują i mniej plączą, końcówki są tak samo rozdwojone ( nic im nie pomagał).


Szampon jest łatwo dostępny. Ja kupiłam go w jednej z drogerii za 12.50zł (400ml) i nie wiem czy kupię ponownie :(

Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?

40 komentarzy:

  1. może też go wypróbuję :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też go miałam.. bez rewelacji ;) ja obserwuję jakiś czas ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spróbujesz, nie dowiesz się ;) nie wiadomo co los przyniesie

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam dobrego szamponu dla siebie, ale na razie słabo to wychodzi obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetny ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli tak go opisujesz to chyba nie kupię, bo ja szukam czegoś na rozdwajające się końcówki.
    Fajny blog :)
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie prowadzisz bloga, zajrzyj do mnie :)
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/
    Tylko jego obserwatorzy mogą brać udział w konkursach wiec zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląd bloga fajny. ;D nie używałam

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  9. ja wole ten żółty, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy same w sobie się przetłuszczają, także raczej nie kupię tego szamponu ;((

    OdpowiedzUsuń
  11. objętość <3
    ja na razie muszę uzywac przeciw wypadaniu wlosom ;c

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj kupuję takie produkty, których raz użyłam i przypadły mi do gustu, nie eksperymentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem tak jest . Ja zazwyczaj używam kilku , ( na zmianę ) , zaufanych szamponów :D .
    + Obserwujemy ? , napisz u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze kupuję tą żółtą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze szamponu z Elseve i raczej go nie kupię. ;)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używam szmponów z Elseve i raczej nie będę używać ;)

    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobne odczucia co ty do tego szamponu i nie kupie go. obecnie kocham swój oleo z fructisa.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie spróbujesz, nie dowiesz się ;) nie wiadomo co los przyniesie ;) pooozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś szampon z Elseve ale jakoś specjalnie nie przypadł mi, przetłuszczał włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie jestem przekonana do Elseve ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie używałam szamponów Elseve, jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam szamponów tej firmy :>.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny wygląd bloga :) Miałam ten szampon, jak dla mnie jest beznadziejny ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba go kiedyś miałam i powodował właśnie szybsze przetłuszczanie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy mojej ilosci wlosow w ool nie zwracam uwagi na tego typu szampony.
    Za to ostatnio z tej samej firmy kupilam z zabezpieczniem przed promieniami slonycznymi i jestem zadowolona.

    http://runningxgirl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam inną wersję i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie stosowałam tego szamponu ;d obserwuję

    zapraszam do mnie :
    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam i nie jestem zadowolona....
    świetny blog ! :* + obserwuje i liczę na rewanż :* :)
    zapraszam -----> mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym się na Twoim miejscu drugi raz nie skusiła...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie skorzystam, szukam czegoś co zapobiegałoby przetłuszczaniu się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czesto uzywam elseve ale tego konkretnego jeszcze nie mialam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie mam dobrej opinii o tym szamponie : (

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna recenzja . Super się czyta :).
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wygląd jest naprawdę fajny ;)
    zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam do włosów farbowanych ale średnio mi służy. Pod koniec dnia włosy są oklapnięte. Na razie stosuję inny szampon, nie wiem czy wrócę do niego kiedykolwiek. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnie też się nie sprawdził
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, akurat linia Elseve bardzo obciąża włosy. Ja używam tego białego do włosów zniszczonych. Mega obciąża, ale poprawia stan włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)