piątek, 9 sierpnia 2013

Pomadka Color Trend od Avon



Dziś o pomadce, którą kupiłam niedawno w Avon. Wybrałam dość delikatny odcień - sequin. Niestety odcień który przyszedł był inny, niż ten w katalogu. Ale postanowiłam dać mu szansę i zostawić go. Po przetestowaniu : pomadka nie rozmazuje się, nie nawilża, na ustach utrzymuje się około godziny (jeśli nie jemy i nie pijemy, bo wtedy krócej). Po pomalowaniu usta się błyszczą, co nie za bardzo mi pasuje. Ma piękny zapach masła kakaowego.
Na zdjęciu niżej kolor wygląda na lekko różowy. w rzeczywistości wchodzi w beż i brąz.
Na pewno nie wrócę do odcienia tej pomadki, ponieważ nie podoba mi się to, że za bardzo się błyszczy. Może spróbuję innych odcieni, albo będę szukać dalej. A wy używacie pomadek z Avonu?



Ps. Przepraszam za tak długą przerwę na blogu, ale byłam z dala od domu i bez internetu :(

19 komentarzy:

  1. miałam kiedyś pomadkę z Avon i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadki i szminki z Avonu sa super trwałe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ja osobiście wolę pomadki niż błyszczyki ;D

    zapraszam: http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam tylko pomadek ochronnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna pomadka, ale kolr chyba by mi nie pasował. :)

    www.ariairosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na delikatny kolorek; -)

    OdpowiedzUsuń
  8. widocznie trafił ci się jakiś bubel, ale ogólnie ta firma ma dobre kosmetyki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę nazwę ColorTrend, ale chyba nigdy nic od nich nie używałam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały kolor!
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się podba ta Twoje szminka, musze sb zainwestować w podobną, zapraszam do mnie : huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor i ładnie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ,naturalny kolor <3. Fajny wygląd bloga. Dziękuję za komentarz i będę odwiedzać często :]
    mint-leopard.blogspot.com
    <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny kolor. wygląda naturalnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolor szminki, lubię CT :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jako nastolatka kupowałam kiedyś pomadkę z tej serii, ale jej jakoś była kiepska z tego co pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)