niedziela, 18 sierpnia 2013

Pianka Isana



Na początku używania tej pianki byłam z niej bardzo zadowolona. Nie spływa, daje dobry poślizg, nogi są naprawdę gładkie i nawilżone, przepiękny brzoskwiniowy zapach, a co najważniejsze, nie miałam po niej podrażnień. No po prostu ideał. Wprawdzie barwi wodę na pomarańczowo (lekko), ale nie przeszkadzało mi to. Jednak po zużyciu  połowy opakowania zepsuł mi się dozownik i pianka w ogóle nie chciała wylecieć. Chociaż jest bardzo wydajna, przez zepsuty dozownik musiałam ją wyrzucić :( Kupiłam ją w Rossmannie na promocji : 150ml za 3.99zł. Była również wersja aloesowa.
Mimo wszystko polecam ją wam i ja na pewno kiedyś kupię ją ponownie.
A jakich pianek wy używacie? Możecie mi coś polecić?


23 komentarze:

  1. Słyszałam o niej bardzo dużo dobrego i musze w końcu kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o niej wiele dobrego, chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam fioletowej z Venusa i jest świetna :) Obecnie jest w Rossmannie w promocji za ok. 5,50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ją kiedyś i byłam nawet zadowolona, ale przerzuciłam się na żel z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno ta pianka jest świetna, ale jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu ją zakupić skoro jest taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam, polecam, jest świetna, rzeczywiście woda jest lekko zabarwiona ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i rewelacyjny blog :3 bd zaglądać częściej
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może to tylko wada tej pojedynczej sztuki, barwienie wody także by mi nie przeszkadzało, myślę, że za taką cenę warto wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że akurat ta była w jakiś sposób uszkodzona czy coś.

      Usuń
  10. jest super!♥ ♥ ♥ z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest dobra , musiała mieć jakąś wadę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używałam tej fioletowej wersji, a poza tym polecam piankę z Joanny z miodem i melonem chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. SatinCare to mój nr jeden ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna recenzja, muszę kupić tą piankę <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena świetna, warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od pewnego czasu mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam fioletowej z tej serii- nawet niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam pianki z firmy venus, jest nawet w porządku, szału nie ma, ale tragedii też nie. Najbardziej i tak do golenia lubię pianki i żele mojego męża, niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)