wtorek, 27 sierpnia 2013

Lakier Miss selene



Ten lakier wpadł mi w ręce podczas wakacyjnych zakupów. Potrzebowałam jakiegoś wakacyjnego koloru i ten wydał mi się idealny. Niżej podane zdjęcie to jedna warstwa.Wyżej są trzy i tyle potrzeba aby pokryć dokładnie cały paznokieć.


Podoba mi się małe opakowanie, dzięki czemu lakier zmieści się nawet do kieszeni szortów :) Co do trwałości - po dwóch dniach przy brzegach zaczęły się robić odpryski. Jednak mimo to, zmyłam go po 6 dniach. Mimo, iż lakiery nie są specjalnie wydajne ( trzy lejące się warstwy to jak dla mnie dużo), to jestem z nich zadowolona. Po pomalowaniu wyglądają naprawdę pięknie. Zapłaciłam za niego ok.3zł i kiedyś na pewno wypróbuję inne kolory.


                                                             Moja ocena : 4/5

34 komentarze:

  1. przy większej ilości warstw wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, mojej wnusi też się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka razy lakier z tej firmy i powiem szczerze, że cena jest kusząca ale... nie mam czasu na malowanie tylu warstw by osiągnąć zamierzony efekt :) poza tym z moich obserwacji wynika, że szybko odpryskuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest jego minusem- że szybko odpryskuje :(

      Usuń
  4. Po dwóch warstwach ma naprawdę fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor! zdecydowanie zainwestowałabym w niego bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor boski *.* Też muszę sobie taki koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest śliczny :)

    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaką masz śliczną płytkę paznokciową *__________*
    Śliczny kolor, osobiście uwielbiam lakiery z firmy Selen :3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek ;) ale nie lubię, jak trzeba nakładać dużo warstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny ale nie lubię tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam jasny róż i granatowy i też jestem z nich zadowolona, jasny różowy bardzo szybko schnie, na granatowy wystarczą dwie warsty aby kolor był intensywny. Fakt trochę malutkie ale urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Masz bardzo fajny i ciekawy blog. Czy mogłybyśmy się informować o NN? Prowadzę blog z kuzynką: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blog.pl

    Pozdrawiam Klaudia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście możemy się informować o NN. Może poprzez obserwowanie? Pozdrawiam :D

      Usuń
  15. mam miss selene tylko inny kolor, nie jest zly!!

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne sa te miss selene ;d fajny kolor

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz długie paznokcie :)
    Śliczny kolorek <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam lakier, ale u mnie pojawia się "piaseczek" na paznokciach ;/ z innymi lakierami nie mam takich problemów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)