sobota, 24 sierpnia 2013

Krem do stóp Exclusive



Powoli kończą się wakacje, więc przyszedł czas na zrecenzowanie kremu do stóp. Chciałam aby zmieścił się do mojej wakacyjnej kosmetyczki, więc wybrałam produkt mini - 30ml.


Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takich efektów. Po zimie nie mogłam sobie poradzić z lekko zrogowaciałą skórą stóp. A tu taka niespodzianka. Już po kilku użyciach zauważyłam, że moje nogi są gładsze i bardziej miękkie. Tak jak obiecuje producent krem zmiękcza i wygładza skórę. Ma mocno miętowy zapach, który dość szybko się ulatnia. Po posmarowaniu, krem przynosił ulgę moim zmęczonym stopom. Opakowanie wystarczyło mi na prawie 3 tygodnie. Na pewno kupię go jeszcze nie raz ( teraz skuszę się na  pełnowymiarowe opakowanie), ale do tego też będę wracać. Jestem naprawdę zdziwiona jego działaniem, zwłaszcza, że kosztował 2.99zł (Rossmann). Szczerze polecam :)


                                                              Moja ocena : 5/5

7 komentarzy:

  1. też miałam ten krem całkiem dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tego kremu, dlatego chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się skuszę i cena całkiem mała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję, lubię nowości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie spotkałam się wcześniej z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)