środa, 14 sierpnia 2013

Chusteczki odświeżające Frotto

Mowa o chusteczkach nawilżanych, które można kupić tylko w sklepach Lidl i które Wam polecam!


Jest to mała paczuszka zawierająca 15 nawilżanych chusteczek, która zmieści się w każdej kieszeni, czy torebce.
Chusteczki są bardzo przydatne i uniwersalne. Możemy wykonać nimi demakijaż, wytrzeć brudne i lepkie ręce, przydadzą się dla małych dzieci lub na podróże.
Podoba mi się, że są testowane dermatologicznie, nie zawierają alkoholu, s hipoalergiczne, a przede wszystkim nie pozostawiają uczucia lepkości
Oferta obejmuje 3 zapachy: melonowy, pomarańczowy i odświeżający. Ja mam odświeżający.
Bardzo praktyczny produkt i to za jedyne 0,99 groszy! :)


36 komentarzy:

  1. takie chusteczki to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo tanie, pierwszy raz spotykam się z tymi chusteczkami,

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś non stop nosiłam je w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie ruszam się bez takich chusteczek z domu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te chusteczki ;)
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej torbie nigdy nie może zabraknąć nawilżanych chusteczek!

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię te chusteczki. Nieźle się spisują w podróży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te chusteczki- szczególnie o zapachu melona :3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 99 groszy?! musze skoczyc do Lidla bo bardzo przydadza sie na wyjazd! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie włożyłam je do wakacyjnej walizki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O i jakie tanie, zazwyczaj jak się spotykam z takimi chusteczkami to tak do 5zł trzeba zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a te są i tanie i dobre :)

      Usuń
  13. wow, wcześniej o nich nie słyszałam. za 0.99 warto się zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie chusteczki to super produkt, te do tego są tanie. Wypróbowałabym z chęcią każdy zapach : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto je kupić szczególnie w podróży są bardzo przydatne :D

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej torebce nigdy nie może zabraknąć tych chusteczek :)
    Są na prawdę bardzo przydatne :)

    Zapraszam :)
    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie zakupić! Kusi produkt, ale też i cena. Dziękuję bardzo ;)
    P.S. Jak będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie takie chusteczkki w podrozy. Te sa rzeczywiscie taniutkie! Dobrze wiedziec, ze sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidla u nas nie ma, ale w podobnej cenie są w zwykłym sklepie. chusteczki są bardzo przydatne, często je zabieram bo ja szybko się brudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam pomarańczowe - dobre i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba się skuszę, bo cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydawało mi się, ze już komentowałam ten post, ale chyba jednak nie ;p Muszę kiedyś wybrać się do Lidla i rozejrzeć za nimi, bo kosztują bardzo mało, a słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze mam przy sobie paczkę nawilżanych chusteczek ale nigdy,prawdę mówiąc, nie przywiązywałam do nich większej wagi :) te jednak kuszą niską ceną :) może wypróbuję :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te chusteczki :D Zawsze muszę mieć paczkę w w torebce :) Moje ulubione to melon i pomarańcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie używałam tylko tych :)

      Usuń
  25. Nigdy nie miałam tych chusteczek, ale cena aż sama się prosi o ich wypróbowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam te chusteczki tylko o jakimś owocowym zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam zapas z cleanic, ale uważam, ze takie chusteczki muszą być w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę się w nie zaopatrzyć, bo są na prawdę tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)