wtorek, 9 lipca 2013

Ziaja bloker - mój nr 1



Dzisiaj o kosmetyku, który odmienił moje życie. Wiadomo poci się każdy. Moim problemem były plamy na ubraniach. Próbowałam wielu różnych antyperspirantów, ale problem nie znikał. W końcu przeczytałam na blogu recenzję blokera i postanowiłam spróbować, zwłaszcza, że cena była kusząca. Po kilku użyciach zauważyłam totalną zmianę. 

Dziś po pięciu miesiącach używania już wiem : to mój numer jeden! 



Na początku przez 2-3 dni używa się go codziennie na suchą i czystą skórę. Później 1-2 w tygodniu. Nie należy stosować go na skórę podrażnioną i po depilacji. Raz całkiem o tym zapomniałam - strasznie  piekły mnie pachy :(

Kupiłam go w Rossmannie za 5.49zł. Nie zawiera parabenów alkoholi i barwników. Nie ma zapachu i jest bardzo wydajny ( na opakowaniu pisze, że wystarcza na rok :)

Naprawdę polecam ten kosmetyk wszystkim, a zwłaszcza tym, którzy trochę mocniej się pocą, szczególnie latem i przy uprawianiu różnych sportów.

4 komentarze:

  1. Kiedyś go miałam, ale jakoś nie mogłam się przekonać do regularnego stosowania, więc oddałam przyjaciółce. Możliwe jednak, że kiedy nadejdą ogromne upały, to do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się nad nim zastanawiam. Chyba spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony i jedyny Bloker :D Już od ponad roku jest ze mną i na pewno zostanie na długooo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kupiłam, ale użyłam tylko kilka razy, bo wydawało mi się, że bez użycia go przez kilka tygodni ludzie będą przy mnie zatykać nosy ;p Do tego wolno schnie. Pozdrawiam.
    http://dropofmusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)