poniedziałek, 15 lipca 2013

Truskawkowy błyszczyk Wibo



Dziś o nieco zapomnianym przeze mnie błyszczyku. Kupiłam go w Rossmannie za ok 6 zł przeszło rok temu. Jest bezbarwny, ale ma truskawkowy zapach. Konsystencja jest trochę lejąca i kleista, przez co lubi się wylewać z opakowania.
Po użyciu usta są nawilżone, odżywione i  błyszczące. Podoba mi się, że długo trzyma się na ustach. Jest bardzo wydajny. Ma dozownik z kuleczką, która spodobała mi się, a malowanie było przyjemnością. Myślę, że warto go wypróbować, mimo nieco tandetnego opakowania.



24 komentarze:

  1. Moja koleżanka taki ma:D
    Pewnie ,że obserwujemy . teraz ty

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś taki ;D
    może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto spróbować :)
    +możemy obserwować :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu błyszczyki (te z kuleczką) :D
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na nową notkę oraz obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo tani, a skoro mówisz że dobry to się opłaca ;)
    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A coś do pielęgnacji blond włosów możesz polecić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Również go mam i daaaawno temu recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba kiedys taki fioletowy mialam, ale nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) Nominowałam twój blog do LBA :) Jeżeli denerwuje Cie takie coś to przepraszam . Więcej : inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna notka :)
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Cię przekonałam :) warto wypróbować.
    Ja akurat nie przepadam za błyszczykami, ale truskawka kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna notka :)
    obserwuje , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znosze błyszczyków, ale ten wygląda spoko :)
    Już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś identyczny błyszczyk i na moich ustach się nie sprawdził.

    Obserwujemy? Odpisz u mnie :)
    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję bardzo. Twoj blog tez jest bardzo interesujacy.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich błyszczyków, nie mogę znieść ich smaku :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam i zapłaciłam około 4 zł. Oj tak opakowanie jest tandetne :p

    neopoltiandreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwujemy? Ja już :D
    zapraszam do mnie i czekam na rewanżyk, ja Ci pomogłam ;*

    Pozdrawiam,
    Ania :D

    http://bauerkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog. (:
    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujesz?
    ______________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. mam taki sam błyszczyk uwielbia go

    zapraszam do siebie

    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie używam błyszczyków, ale ten może kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)