sobota, 27 lipca 2013

Sól do kąpieli z Biedronki




Dziś postanowiłam napisać o lawendowej soli do kąpieli BeBeauty, która umilała mi kąpiele przez kilka miesięcy. Na opakowaniu pisze, że wzbogacono ją o mikro i makroelementy (składniki pielęgnujące skórę). Pachnie przepięknie i jest gruboziarnista. Czasem używałam jej jak pillingu ( nieźle wygładza skórę). Po dodaniu jej do wanny, woda bardzo leciutko się zabarwia. Rozpuszcza się powoli. Używam jej również do moczenia stóp. Po prostu uwielbiam ten piękny, unoszący się zapach, kiedy wieczorami moczę nogi i oglądam film ;)
Jest idealna wieczorem, kiedy chcemy się odprężyć i zapomnieć na chwilę o wszystkim.
Kupiłam ja w Biedronce. 600 ml za 4.99 zł to naprawdę mało. Wystarczyła mi na bardzo długo (czasem podbierała mi ją rodzinka, a zwłaszcza tata ). Dostępne są również inne warianty zapachowe i kolorowe, ale ja zauważyłam, że te rozchodzą się najszybciej. Ja na pewno kupię jeszcze nie raz i wam ją polecam :)


34 komentarze:

  1. miałam ją, bodajże różową, ale nie pamiętam hhaa ;) jest świetna ;)

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z Biedronki często są bardzo dobre, czasami nawet lepsze od tych drogeryjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w domu niebieską, ale jakoś fanką nie jestem. woda farbuje od niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanio :o jak tak.chwalisz to trzeba kupic i sie odprezyc jak tylko wroce :D skojarzylo od raazu mi sie z takim spa <3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zainwestuje w nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją kupić. Lubie sól do kąpieli, a ta ma niezłą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuje :)
    Obserwujemy? :)
    http://olivee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. możemy obserwować :) zacznij

    soli nie używałam bo nie mam wanny, a pod prysznic raczej się nie nada;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię przy najbliższej okazji i wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie do kupna, bo jeszcze nie miałam okazji tego wypróbować. :) W tygodniu się wybieram na zakupy do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten sam wariat :) a u mnie w biedronce te sole sa po 3,75zł ;) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Duża pojemnosć niska cena - to lubię !
    Niestety nie przypadam za zapachem lawendowym. Może wybrałabym inny:)


    Zapraszam,

    www.bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię, choć wersji z lawendą jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno przetestuję tą sól w różnych wariantach zapachowych, z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ją i jestem zadowolona!

    Pewnie, że obserwujemy, ja już ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie piszesz :** musze kupić xDD cczekam na kolejną notkę :33 obserwuję i licze na cb ;* dosłownie chwilka a tak wiele radości mi da ;333 sparkle-offical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) To bardzo wiele dla mnie znaczy i daje motywację do dalszego blogowania :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię produkty z Biedronki, a zwłaszcza kosmetyki ;) Są bardzo dobre :)

    Będę zaglądać do Ciebie częściej zaglądać, dlatego obserwuję i liczę na rewanżyk ^^

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Proponowałaś obserwację - już obserwuję, czekam na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. hm,mi pozostaje tylko możliwośc moczenia nóg z dodatkiem soli, niestety nie mam wanny.
    ale przy najbliżej okazji chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż zamarzyła sie kąpiel ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mama tą sól
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sole do kąpieli, lecz aktualnie nie mam żadnej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mi lawenda nie do końca podchodzi, mam bambusa i trawę cytrynową ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)