sobota, 6 lipca 2013

Maseczka antytrądzikowa Synergen


 Maseczka o dosyć silnym zapachu i zielonkawym kolorze. Dzięki zawartości alkoholu trochę intensywna, ale nie podrażnia. Nakłada się ją na 15 minut, a później spłukuje. Nawet łatwo się ją zmywa, jednak nie zasycha. Po użyciu moja skóra była zaczerwieniona (i mojej siostry też, dlatego używałam jej na noc). W opakowaniu są dwie saszetki i jedna wystarczyła mi na dwa użycia. Ale efekty są. Skóra była oczyszczona, gładka, częściowo pozbyłam się zaskórników a co najważniejsze : ta maseczka matuje na kilka godzin.




Kupiłam ją w Rossmannie za około 4zł (czasem jest na promocji, a wtedy wychodzi taniej :) Osobiście polecam ją i nie odstrasza mnie nawet trochę za ostre działanie i to, że działanie antytrądzikowe jest minimalne.

2 komentarze:

  1. miałam ją kiedyś, lecz twarz miałam czerwoną jeszcze na drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale tak piekła, że nie mogłam tego wytrzymać :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)