czwartek, 25 lipca 2013

Maseczka Perfecta




Dziś o oczyszczającej maseczce Perfecty przeznaczonej dla cery trądzikowej. Kupiłam ją w Rossmannie za 1.89 zł.

Opis producenta : Antybakteryjna głęboko oczyszczająca maseczka, która dzięki kombinacji aktywnych składników takich jak wyciąg z gruszki, krzem i glinka termalna dokładnie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu oraz skutecznie wysusza wypryski. Dodatkowo odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, a także matuje skórę na wiele godzin. Maseczka ma silne właściwości nawilżające i wygładzające, dzięki czemu cera nabiera zdrowego kolorytu i staje się elastyczna i aksamitnie miękka w dotyku.

Po przetestowaniu : Zacznę od aplikacji. Nakłada się ją nawet dobrze, ale gorzej ze zmyciem. Trzymałam ja 15 minut, ale po tym czasie część nawet nie zaschła. Bardzo podoba mi się jej zapach. Konsystencja też jest ok (maseczka nie spływa z twarzy). Nie wywołała u mnie żadnych niepożądanych reakcji ani zaczerwień (w porównaniu do Synergen). Po zmyciu moja buzia była idealnie gładka, czysta i nawilżona. Nie zauważyłam działania anty trądzikowego. Wystarczyła mi na dwa użycia i faktycznie pory były trochę zmniejszone Jednak najbardziej zachwycił mnie efekt matowienia. Moja twarz nie świeciła się przez kilka ładnych godzin. Myślę, że jeszcze nieraz kupię tę maseczkę i gorąco wam ją polecam.




44 komentarze:

  1. ostatnio miałam zamiar ją kupić ale nie byłam pewna czy się sprawdzi ;) teraz już wiem, że jest dobra, więc na pewno wyląduje w koszyku ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą maseczkę:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. warto spróbować ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie spróbuję :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie ją wypróbuję :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie nie używam żadnych maseczek, ale jak zacznę to może tą wypróbuję :D

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lifeeandfashion.blogspot.com/ - zapomniałam napisać linka do bloga :P

      Usuń
  7. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. może kiedyś spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak będziesz obserwować daj znać ja też to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że obserwujemy ;)
    dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za propozycję obserwowania, Kochana, ale będę szczera: przyznam, że kosmetyki to jednak nie jest moja działka. Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Jednak ja Twojego zaobserwuję :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. ja bardzo lubię i polecam maseczkę ryżową z AVONU, skóra po niej jest mega orzeźwiona i delikatna :)

    Obserwuje Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię maski i peelingi z Perfecty, są tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki:) obserwujemy, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię tę maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę ją kupić ;D

    obserwuje i zapraszam: http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie poobserwuję i zapraszam na rewanż :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. thanks for the review...really nice..

    Followed u on GFC! Wld love it if u drop by mine too and follow bk if u like:D

    FB : https://www.facebook.com/fashionistaera21

    OdpowiedzUsuń
  19. nie używałam, ale chętnie kupię przy najbliższej okazji <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam takich zwykłych z Rossmana różnią się tylko 10 groszami? ;D Ale tą też spróbuję wypróbować

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze jej nie używałam ale zaczęciłaś mnie do tego ponieważ zależy mi na nawilżaniu :)
    obserwacja za obserwacje ? - dopisz u mnie hejtutajsandra.blogspot.com
    jeśli jakiś czas bym nie od-obserwowała napisz do mnie w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też takiej używałam, jest naprawde świetna woow ; p

    dusiabloog.blogspot.com/
    jak ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa, nie miałam. :)
    Zaobserowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam w planie kupić jakąś maseczkę z tej serii :)
    Fajnie, bo ubliżyłaś mi trochę :)

    ________________________________________________

    Zapraszam na bloga o modzie i codziennym życiu :

    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już obserwuję:) Czekam na ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, chyba bede musiała wypróbować. I jesli interesujesz sie kosmetykami (ja sie srednio na tym znam) pewnie wiesz jak mozna zrobic wlasnorecznie jakies maseczki, a mzoe masz juz jakies swoje wyprobowane sposoby? jesli tak i masz wolna chwile to bylby calkiem fajny temat na notki w przyszlosci. Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Pewnie niedługo jakieś dodam :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Chętnie spróbuję czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a u mnie znowu nowa notka, na którą serdecznie zapraszam ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubie błotniste maseczki zwłaszcza jak maja dziwny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak na razie nie używam maseczek, ale może skuszę się na tą :)
    Pewnie, że obserwujemy. Ja już, teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Dziękuję za zstawiony komentarz, bardzo mi miło, że u mnie byłaś i nie odbierz tego źle, ale chciałabym żeby obserwujące mojego bloga osoby były nim po prosu zainteresowane, a nie obserwowały tylko po to żeby mieć coś w zamian. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aa kilka dni temu tez w rossmanie kupilam maseczkee na tradziik :D w sumie efektow nie widze ale dopiero 1 raz xD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Na szczęście nie mam problemów z trądzikiem. ;)
    Obserwuję bloga i liczę, że ty również zaobserwujesz mojego. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze słyszę, ale brzmi ciekawie ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. hmm.. jeszcze nie urzywałam tej maseczki, muszę ją spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam raz maseczkę i polecam ;-) pewnie jeszcze nie raz wpadnie w moje ręce ;d
    Obserwujemy? Ja już;* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziś kupiłam w Biedronce peeling z Perfecty :)
    Obserwujemy?:>
    http://monkeyyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam tą maseczkę :)
    obserwujemy?
    http://probki-konkursy-testowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)