czwartek, 4 lipca 2013

Kremowy żel Dove




Dziś o niezwykle kremowym żelu pod prysznic Dove. Na początku zaznaczę, że kupiłam go w Niemczech, a tam ponoć kosmetyki są lepszej jakości. Konsystencja jest kremowa, trochę lejąca się, ale mi to nie przeszkadzało. Bardzo dobrze się pieni i pozostawia skórę nawilżoną i niezwykle gładką. Polubiłam go. Jest dobry nawet dla skóry wrażliwej i po depilacji. Używałam go również zamiast pianki do golenia i muszę przyznać, że później moje nogi były niesamowicie gładkie. Z opakowania można wyczytać, że zawiera 1/4 kremu nawilżającego.





Można go kupić przez internet i kosztuje ok. 24zł za 750ml. Mi wystarczył na ponad rok użytkowania. Jestem z niego zadowolona i na pewno kupię go ponownie.



2 komentarze:

  1. Miałam go, właśnie mi się skończył :) Byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel jest super. Właśnie mi się kończy i na pewno kupię następny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)