sobota, 13 lipca 2013

Krem do rąk Isana




 Nie wiem czy zauważyliście, ale dziś jest pierwsza recenzja kremu do rąk.

Według producenta krem zawiera : aloes, witaminę E oraz keratynę, które pielęgnują ręce i wzmacniają paznokcie. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. PH przyjazne dla skóry.




Kupiłam ten krem głównie po to, aby nawilżyć moje ręce. Udało mu się to. Już po kilku użyciach moje ręce były mniej przesuszone i miękkie w dotyku.. Wiadomo tak tani nie zlikwidował tego całkowicie, ale za taką cenę nie wymagałam zbyt dużo. Konsystencja fajna i delikatna - krem nie spływa z ręki, szybko się wchłania, zapach nawet mi się podoba. Co do wydajności zaskoczył mnie : wystarczył mi na 3 miesiące.

Opakowanie jest szczelne, dzięki czemu nie ma mowy o wylaniu się kosmetyku. Krem nie jest tłusty, więc można go używać cały rok. Kupiłam go w Rossmannie na przecenie za 2.99zł ( stała cena to 4.99zł). Polecam go wszystkim, którzy potrzebują taniego i wydajnego kremu do codziennej pielęgnacji skóry rąk. Może kiedyś do niego wrócę, ale najpierw spróbuję innych wariantów z tej samej serri.




5 komentarzy:

  1. Krem do rąk to podstawa, a to całkiem dobra firma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam go ostatnio. Bardzo mi się podoba i są po nim na prawdę miękkie ręce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję silnego nawilżenia, Isana sobie nie radzi.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Issana ma ponoć dobre kremy do rąk właśnie:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten krem :)
    obserwacja za obserwacje? - jeżeli tak napisz u mnie :*

    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)