wtorek, 23 lipca 2013

Balsam antycellulitowy Evitte




Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu recenzowałam Balsam Evitte ujędrniający. Tym razem trafiło na antycellulitowy. Kilka miesięcy temu ( a właściwie to jeszcze w zimie ) zauważyłam małe początki tego natręctwa, więc postanowiłam z nim walczyć, zanim będzie gorzej.

Opis producenta :
Polecany do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry z objawami cellulitu.
Innowacyjna formuła oparta o wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejsza cellulit oraz znacznie poprawia wygląd i kondycję skóry. Wspomaga wyszczuplenie, wygładza skórę oraz przywraca jej optymalną elastyczność.
Bogactwo naturalnych składników:
- ekstrakt z mandarynki zawiera wiele witamin (z grupy B, A, C) oraz mikro- i makroelementów (żelazo, wapń, potas, magnez), które są niezwykle ważne w prawidłowej pielęgnacji skóry,
łagodzi podrażnienia oraz likwiduje przebarwienia dzięki czemu skóra odzyskuje ładny koloryt,
- ekstrakt z szyszek cyprysa - wiecznie zielonego drzewa, będącego nieodłączną częścią toskańskiego krajobrazu sprawia, że skóra staje się jędrna i elastyczna oraz nabiera zdrowego wyglądu,
- witamina E wygładza, natłuszcza i nawilża, opóźnia procesy starzenia się skóry a także chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych,
- kofeina wspomaga redukcje cellulitu, poprawia ukrwienie skóry, zapewnia sprężyste, jędrne ciało.
Rezultat: bardziej jędrna i gładka skóra. Mniej widoczny cellulit.





 Balsam jest przeciętny. Po użyciu skóra jest nawet nawilżona, ale gdy rano wstaję z łóżka znów robi się sucha. Wystarczył mi na prawie 3 miesiące i po tym czasie zauważyłam, że cellulit jest mniej widoczny, a skóra bardziej napięta. Oczywiście cudów nie ma, ale jest nieźle. Zapach w miarę, chociaż lepszy był przy jego bracie ujędrniającym. Co do konsystencji - trochę lejąca. Po nałożeniu balsam wchłania się kilka minut i przy okazji trochę lepi. Nie podoba mi się opakowanie, ale to da się znieść, zwłaszcza, że kosztuje 5.49 zł w Rossmannie. Myślę, że kiedyś kupię go ponownie.
Jeśli ktoś nie oczekuje wiele od balsamu, to będzie z niego zadowolony.


36 komentarzy:

  1. Do rossmanna chodzę cały czas, a po raz pierwszy słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest produkowany przez koncern Soraya, a nazywa się Evitte ;)

      Usuń
  2. nie słyszałam jeszcze o tym produkcie ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest w Rossmannie przy balsamach, ale się jakoś w oczy nie rzuca ;)

      Usuń
  3. Nie miałam go nigdy, ale chyba lepiej poszukać sobie innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie spotkałam się z tym kosmetykiem, ale za taką cenę może spróbuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że pachnie ślicznie a nie w miarę gdy spojrzałam na zdjęcie xD po za tym Super blog i zdjęcia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że na razie go nie potrzebuję!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze nigdy tego kosmetyku na oczy, ale ceną kusi. :D Ja również obserwuję.

    Dziękuję za komentarz na moim blogu, mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej.
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta cena zachęca do wypróbowania, chociaż jakby nie patrzeć najważniejsze jest picie wody i ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, lecz można sobie trochę pomóc :)

      Usuń
  9. jeszcze nie widziałam tego balsamu :) muszę sprobowac!


    www.viki-talks.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy go nie spotkałam!♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie zakupić. Ja już obserwuje, teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam okazji wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką cenę to się opłaca, mimo iż efekty są powolne, ale chyba się skuszę i kupię :) chociaż mi się nie będzie chciało smarować pewnie... obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się za bardzo nie chciało, ale jak się chce coś osiągnąć to trzeba działać :)
      Ja już obserwuję :)

      Usuń
    2. ja też już obserwuję :)

      Usuń
  14. Jak poprzedniczka nie miałam okazji wypróbować ale chętnie bym spróbowała :)
    Cieszę się ,że odwiedziłaś mojego bloga też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba spróbować, jeszcze nigdy go nie miałam, a lubię nowości :D
    Jak najbardziej obserwujemy:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwujemy :)
    Ja już to zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. taki balsam to jeszcze chyba nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. jak na razie cellulitu u mnie nie widać, także nie potrzebuję taki rzeczy ;))
    jasne. już obserwuję i czekam na rewanż <3

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. osobiscie stosowałam wiele takich balsamów, ale obyło się niestety bez specjalnych efektów :(
    zapraszam do siebie na najnowszy post: http://oczami-wery.blogspot.com/2013/07/longing-for-rome.html ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego balsamu powiem szczerze, ale dobrze o nim przeczytać recenzję:-)
    Obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa recenzja, myślę, że jeżeli zajdzie taka potrzeba- to z chęcią wypróbuję ten produkt ;)

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam oliwkowego z tej firmy, jakość w stosunku do ceny niezła ;)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie: http://kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy. O tej firmie pierwszy raz słyszę.
    http://mymixoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 13 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na razie nie potrzebuję takiego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)