piątek, 21 czerwca 2013

Efektima - peeling i maska do stóp



Dziś o peelingu i masce do stóp Efektima. Kupiłam ją w Rossmannie za 2.49zł. Opakowanie wystarczyło mi na trzy użycia. Pierwszy raz użyłam go kilka godzin przed ważnym wyjściem i to był błąd. Stopy strasznie mi się ślizgały w szpilkach. Po powrocie miałam ochotę wyrzucić produkt do kosza, ale... coś mnie podkusiło aby wypróbować go na noc. I to był dobry pomysł. Peeling nawet  fajny. Skóra była po nim gładka i miękka (nakładało się go na 10 minut a potem ścierało). Maska też nie najgorsza Na opakowaniu pisało, żeby zostawić ja na 15 minut do wchłonięcia. Ja starłam szybciej. Oba kosmetyki nawilżyły mi stopy i sprawiły, że skóra była bardziej miękka i gładka. Co do konsystencji  mam zastrzeżenia. Tuż po otwarciu z opakowania zarówno peeling i maska się wylewały. Zapach dość specyficzny. Peeling zniosłam, ale maski nie wytrzymywałam. Potem mi jeszcze ręce przesiąkły i zapachem i konsystencją :(
Ogólnie produkt nawet niezły. Może kiedyś go jeszcze kupię.


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)