niedziela, 9 czerwca 2013

Balsam Evitte




Dziś o balsamie do ciała, który kupiłam przypadkiem. Miałam kupić masło do ciała, ale wpadł mi w oko i skończyło się a nim. Patrzę nieznana firma, ale co tam. Dopiero w domu zauważyłam, że balsam Evitte jest firmy Soraya :)



Co mogę o nim powiedzieć? Cudów się nie spodziewałam, ale całkiem nieźle spełnił swoją rolę. Lekko ujędrnił i napiął moją skórę. Słabo nawilża, ale za to ma śliczny zapach, który baaardzo mi się podoba i fajną konsystencję. Jest wydajny-wystarczył mi na 3 miesiące stosowania. Używam go z przyjemnością na zmianę z balsamem nawilżającym :)



Kupiłam go w Rossmannie za 5.49 zł i nie żałuję. Na pewno jeszcze kiedyś go kupię.

4 komentarze:

  1. Też mi się czasami zdarzają takie pomyłki xP Ostatnio zamiast maski aloesowej kupiłam keratynowa.
    Kurczaki jak za takie pieniądze to dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne opakowanie i ciekawe, że Soraya się nie chwali na etykiecie z przodu, że to ich produkt. może chcą wypromować całkiem nową linię?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej samej firmy, tylko że antycelluitowy.I rzeczywiście jest on firmy Soraya .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)