czwartek, 30 maja 2013

Tonik Under Twenty

Dzisiaj znów coś dla twarzy. A mianowicie Under Twenty Anti! Acne Cera wrażliwa. Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom.
Na razie ciężko jest mi określić rodzaj swojej cery, ponieważ jest sucha, ale w strefie T czyli nos-czoło-broda błyszczy się. Nie mam trądziku, jednak na mojej twarzy czasem pojawiają się drobne wypryski.


I tak. Używam go już od dwóch miesięcy. Stosuję go codziennie rano, jednak ostatnio zapomniałam i pojawiły się drobne wypryski. Po przetestowaniu zauważyłam, że tonik dobrze oczyszcza twarz. Nie wysusza jej, a nawet lekko nawilża, jednak nie do końca radzi sobie z zaskórnikami. Może trochę się zmniejszyły, ale ciągle są. Tuż po nałożeniu twarz zaczyna się błyszczeć, jednak po kilku minutach staje się matowa. Zauważyłam, że moja cera jest również bardziej miękka i gładka.


 Podoba mi się zapach i wygodne opakowanie. Niestety po kilku otwarciach nakrętka się trochę zepsuła i muszę teraz uważać przy otwieraniu. Produkt kupiłam w Rossmannie za 11.99zł.


Ogólnie kosmetyk zdał test, jednak następnym razem poszukam czegoś innego. A wy stosowałyście produkty z tej serii?

3 komentarze:

  1. Również nie używałam tego toniku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. toniku nie używałam z tej serii, ale krem owszem :)
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)