niedziela, 26 maja 2013

Kosmetyki do włosów - szampon Elseve i odżywka Syoss


 Ponieważ po zimie moje włosy były naprawdę przesuszone, postanowiłam kupić nie tylko szampon regenerujący, ale i odżywkę. Obu zaczęłam używać gdzieś w lutym. Myję włosy średnio co dwa dni, więc muszę przyznać, że i szampon i odżywka są wydajne. Wystarczyły mi na prawie 4 miesiące użytkowania( mam włosy do połowy ramienia). Czasem stosowałam sam szampon, jednak po wyschnięciu włosów zauważyłam, że strasznie rozdwajają mi się końcówki, więc ponownie używałam odżywki.



Po przetestowaniu zaważyłam, że moje włosy stały się mocniejsze i bardziej błyszczące. Ponadto dzięki odżywce łatwiej się rozczesywały i stały się miękkie. Zauważyłam też, że przestały mi tak strasznie wypadać włosy.


Szampon kosztował 11.99zł, a odżywka 13.99zł. Teraz, po skończeniu tych produktów mam zamiar kupić jakiś lżejszy szampon i dodatkowo odżywkę :)

4 komentarze:

  1. ja lubie szampony firmy syoss

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym poście pokazałaś produkt, który uwielbiam i którego nienawidzę :D Szampony Elseve są po prostu cudowne! Bardzo poprawiły kondycję moich włosów. Syoss jest dla mnie produktem niszowym, który zniszczył mi włosy, dostałam od niego łupieżu, śmierdzi, obciąża włosy i jest mało wydajny! Elseve kupuję cały czas, Syossa mijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak jeden z lepszych szamponów jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love SYOSS!!! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)