środa, 22 maja 2013

Dla stóp - krem Fusswohl

Po zimie moje nogi zrobiły się suche i zrogowaciałe. Szukałam odpowiedniego kremu, patrząc na opinie blogerek i wizażanek. Dzięki ich opiniom kupiłam krem do stóp Fuss Wohl z 10% mocznikiem.



Kremu używam od trzech miesięcy. Niestety nie jestem zbyt systematyczna, więc i efekty są mniejsze :( Po przetestowaniu zauważyłam, że zrogowacenia zmniejszyły się i skóra stóp, a zwłaszcza pięt stała się bardziej miękka. Co do opisu kremu, wszystko jest po niemiecku, jednak to i owo udało mi się rozszyfrować ( zwłaszcza, że niedługo po zakupie wyrzuciłam opakowanie z naklejką napisaną po polsku). Oprócz mocznika w skład kremu wchodzi m.in. wosk pszczeli i gliceryna. Przez mocznik krem ma swój specyficzny zapach, który da się wytrzymać.

Produkt ten kupiłam na promocji w Rossmannie za 3.99zł (stała cena to chyba 4.99zł). Myślę, że jest nawet niezły, jednak lepiej używać go jesienią i zimą, ponieważ jest dosyć tłusty.

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)