czwartek, 16 maja 2013

Coś do demakijażu-mleczko Soraya

Jakiś czas temu po skończeniu poprzedniego produktu do demakijażu postanowiłam kupić inne. Wybrałam mleczko wygładzające Soraya do demakijażu twarzy.


Mleczko jest dobre, jednak przy zmywaniu był mały problem. Twarz wystarczy raz przejechać wacikiem, ale oczy zawsze musiałam zmywać jeszcze raz.


Po przetestowaniu zauważyłam, że moja cera jest dobrze oczyszczona i mniej przesuszona. Ponadto dobrze zmywa makijaż i nie podrażnia skóry. Spodobała mi się konsystencja, która jest średnio-gęsta  i ładny zapach, który szybko się ulatnia. Za mleczko zapłaciłam 11.99zł. Wystarczyło mi na prawie 6 miesięcy.  Myślę, że warto je kupić. Mimo iż oczy zmywam dłużej, zauważyłam dotlenienie mojej skóry i zmniejszenie zaskórników.

2 komentarze:

  1. JA akurat nie przepadam za mleczkami do twarzy w obawie przed zapchaniem, "efektem mgły" na oczach, używam naturalne mydła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę płyny micelarne:)
    PS Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania bloga. :)

Staram się odwiedzać wszystkich, którzy zostawili po sobie jakiś ślad. :)